TikTok kampaň Charakteristika Prostřednictvím sociálních sítí pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC, komunikujeme s cílovou skupinou a snažíme se nabídnout zajímavý obsah ke sledování. Cílová skupina Držitelé průkazu ISIC, studenti středních a/nebo vysokých škol. Možno cílit na specifické segmenty, např. dle věku a lokality. Komunikační požadavky Téma sdělení zvolte na míru cílové skupině studentů. TikTok se vyznačuje tím, že se na něj uživatelé chodí především bavit, doporučujeme tedy tvořit akční, vtipný a dynamický obsah související se studentským životem. Není vhodné, aby obsah působil jako reklamní sdělení. Jako formu oslovení zvolte tykání i přesto, že nás sledují i jiné cílové skupiny než studenti. Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“. Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu. Součástí kreativy musí být také alespoň jeden grafický prvek ISIC (logo, ISIC globe nebo vizuál průkazu), které najdete ke stažení zde.Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice. Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu „Náš produkt…“, „Jsme leaderem v…“ apod., které mohou být zavádějící. Jak ANO Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco Jak NE Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 % Specifikace podkladů Video: Délka: maximálně 60 sekund, ideálně 15 sekund Poměr: 9:16, 16:9 nebo 1:1 Rozlišení: 960 × 540 px, 540 × 960 px nebo 640 x 640 px Formát: MOV, MP4, 3GP, MPEG, AVI Velikost videa: max. 500 MB Bitová rychlost: 516 kbps Doporučujeme snažit se zaujmout obsahem v prvních 2 vteřinách a doplnit video poutavou hudbou Doprovodný text: Délka: max. 100 znaků vč. mezer Text by neměl obsahovat emotikony ani zvláštní znaky (jako # nebo {}) Obecně se snažte o co nejkratší text, jelikož může dojít k jeho oříznutí dle typu zařízení, na kterém se reklama zobrazuje Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace. Ukázka TikTok kampaně