Profil benefitního partnera

Charakteristika

V rámci sekce Slevy v ČR nabízíme uživatelům přehled partnerů poskytujících slevy na území České republiky držitelům průkazů ISIC/ITIC/IYTC/Alive. Stejný přehled je uživatelům k dispozici také v aplikaci Alive App.

Profil poskytovatele slevy se na webu i v aplikaci zobrazí po rozkliknutí dlaždice v přehledu všech poskytovatelů. Profil obsahuje bližší informace o společnosti, popis benefitu a definici slevy nebo více slev.

Cílová skupina

Držitelé našich průkazů nebo zájemci o ně:

  • ISIC – studenti středních a/nebo vysokých škol
  • ITIC – učitelé
  • Alive – nepedagogičtí pracovníci škol, absolventi a studenti nemající nárok na ISIC (např. studenti kombinovaných forem)
  • IYTC – lidé do 26 let, kteří nemají nárok na ISIC nebo Alive

Komunikační požadavky

Tématem sdělení je poutavý popis poskytovaného benefitu, informace o poskytovateli a jednoznačná definice slevy nebo více slev. Jako ilustrační obrázek volte ideálně živou barevnou fotografii charakterizující vaši službu nebo produkt, nikoliv vaše logo.

Jako formu oslovení zvolte tykání i přesto, že jsou informace určeny i pro jiné cílové skupiny, než jsou studenti.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Specifikace podkladů

Krátký popisný text v dlaždici:

  • 75–100 znaků vč. mezer
  • Poutavý popis benefitu, který má uživatele zaujmout a motivovat k prohlédnutí detailu slevy

Obrázek v dlaždici:

  • Formát: JPG
  • Rozměr: 2 000 x 1 000 px, poměr stran 2:1
  • Velikost: max. 200 kB
  • Obrázek nesmí obsahovat text

Vaše logo uvnitř profilu:

  • Formát: PNG na transparentním pozadí
  • Rozměr: 300 x 300 px

Popisný text uvnitř profilu:

  • 500–1 000 znaků vč. mezer
  • Základní informace o poskytovateli a jeho produktech nebo službách

Obrázky uvnitř profilu:

  • 3–10 fotografií zlevněného produktu, případně provozovny nebo fotografie ilustrující využití produktu nebo služby
  • Formát: JPG
  • Rozměr: 2 000 x 1 000 px, poměr stran 2:1
  • Velikost: max. 200 kB

Definice slevy:

  • Není třeba dodávat, doplníme sami dle naší smlouvy o spolupráci

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka Profilu benefitního partnera na webu i v aplikaci