PR článek Charakteristika Prostřednictvím blogu ISIC LIFE přinášíme studentům obsah, který je informuje o výhodách ve světě ISIC, inspiruje v různých oblastech života a v neposlední řadě také zabaví. Pokud se na blogu objeví obchodní nabídky, jsou unikátní a exkluzivní pro naši cílovou skupinu. Vytváříme vlastní obsah, ale uveřejňujeme i partnerské PR články. Cílová skupina Převážně studenti středních a vysokých škol, držitelé průkazu ISIC. Komunikační požadavky Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro cílovou skupinu studentů a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“. Jako formu oslovení zvolte tykání i přesto, že nás sledují i jiné cílové skupiny než studenti. Článek by měl mít formu novinového článku, který přináší fakta, zajímavosti, rady nebo řešení problému a projevuje znalost situace publika. Článek nesmí působit jako pouhé reklamní sdělení. Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“. Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu. Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice. Specifikace podkladů Nadpis: Počet znaků: 45–60 znaků vč. mezer Musí výstižně charakterizovat obsah článku Nejsou dovoleny verzálky, tučné písmo nebo jiné zvýraznění textu Nesmí obsahovat URL adresu, proklik, adresu pro načítání statistik, obrázek Perex: Počet znaků: 200–245 znaků vč. mezer Textová upoutávka na článek Nejsou dovoleny verzálky, tučné písmo nebo jiné zvýraznění textu Nesmí obsahovat URL adresu, proklik, adresu pro načítání statistik, obrázek Vlastní článek: Rozsah: minimálně 300 slov (doporučujeme nepřekračovat počet 900 slov) Obsah článku musí být unikátní (nelze použít text, který byl publikován jinde) Text musí být členěn do odstavců a musí obsahovat podtitulky H2, H3 atd. Může obsahovat maximálně 3 externí odkazy Text viditelně oddělte od titulku a perexu Obrázky a videa: Náhledový obrázek: v rozlišení 570 x 380 px (na šířku). Náhledový obrázek nesmí působit jako reklama Každý článek by měl obsahovat minimálně 1 obrázek v rozlišení 810 x 540 px (na šířku) Pokud budete chtít dva obrázky vedle sebe, každý by měl mít rozlišení 400 x 300 px Obrázky posílejte výhradně jako přílohy (formáty .jpg, .jpeg) Při větším množství obrázků je do přílohy nahrajte v ZIPu V případě, že budete do článku chtít přidat video, pošlete odkaz na umístění originálních souborů na webu Klíčová slova: Článek by měl být optimalizovaný na jedno klíčové slovo, které by se mělo objevit v nadpisu článku, alespoň v jednom podnadpisu a dle délky článku 3x až 5x rovnoměrně v těle článku Klíčové slovo doporučujeme zahrnout také do prvního odstavce textu Dodatečná specifika: PR článek dodávejte v běžném textovém formátu (.txt .rtf .doc či .docx nebo jako tělo emailu) pokud možno v co nejjednodušší podobě · Počet slov lze ověřit na www.pocetznaku.cz Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace. Ukázka PR článku na blogu