Článková inzerce v ISIC newsletteru

Charakteristika

Prostřednictvím newsletterů pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC. ISIC newsletter obsahuje náš vlastní obsah v kombinaci se sděleními dalších partnerů, která mohou mít podobu článkové inzerce nebo banneru.

Cílová skupina

Držitelé průkazu ISIC – studenti středních a vysokých škol.

Komunikační požadavky

Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro cílovou skupinu studentů a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“.

Jako formu oslovení zvolte tykání.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu   „Náš produkt…, Jsme leaderem v…, apod., které mohou být zavádějící.  

Jak ANO

  • Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco 

Jak NE

  • Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 %

Specifikace podkladů

Obrázek:

  • Obrázek nesmí obsahovat žádný text
  • Rozměr: 540 x 360 px (poměr 3:2)
  • Formát: JPEG/PNG
  • Velikost obrázku max. 200 kB

   

Text:

  • Nadpis: max. 50 znaků vč. mezer
  • Popisný text: max. 200–300 znaků vč. mezer
  • Je možné doplnit i CTA tlačítkem o délce max. 20 znaků vč. mezer

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka článkové inzerce v ISIC newsletteru

Ukázka kompletního ISIC newsletteru