Článková inzerce v ISIC newsletteru Charakteristika Prostřednictvím newsletterů pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC. ISIC newsletter obsahuje náš vlastní obsah v kombinaci se sděleními dalších partnerů, která mohou mít podobu článkové inzerce nebo banneru. Cílová skupina Držitelé průkazu ISIC – studenti středních a vysokých škol. Komunikační požadavky Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro cílovou skupinu studentů a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“. Jako formu oslovení zvolte tykání. Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“. Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu. Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice. Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu „Náš produkt…, Jsme leaderem v…, apod., které mohou být zavádějící. Jak ANO Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco Jak NE Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 % Specifikace podkladů Obrázek: Obrázek nesmí obsahovat žádný text Rozměr: 540 x 360 px (poměr 3:2) Formát: JPEG/PNG Velikost obrázku max. 200 kB Text: Nadpis: max. 50 znaků vč. mezer Popisný text: max. 200–300 znaků vč. mezer Je možné doplnit i CTA tlačítkem o délce max. 20 znaků vč. mezer Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace. Ukázka článkové inzerce v ISIC newsletteru Ukázka kompletního ISIC newsletteru