Bannerová inzerce v ISIC newsletteru

Charakteristika

Prostřednictvím newsletterů pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC. ISIC newsletter obsahuje vlastní obsah v kombinaci se sděleními dalších partnerů, která mohou mít podobu článkové inzerce nebo banneru.

Cílová skupina

Držitelé průkazu ISIC – studenti středních a vysokých škol.

Komunikační požadavky

Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro cílovou skupinu studentů a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“. 

Jako formu oslovení zvolte tykání.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Součástí kreativy může být také grafický prvek ISIC (logo, ISIC globe nebo vizuál průkazu), které najdete ke stažení zde.
Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Specifikace podkladů

Banner:

  • Rozměry:
    • 650 x 150 px (desktop zobrazení)
    • 640 x 200 px (mobilní zobrazení)
  • Formát: JPEG/PNG
  • Velikost banneru max. 200 kB

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka bannerové inzerce v ISIC newsletteru

Ukázka kompletního ISIC newsletteru