In-App notifikace v Alive App

Charakteristika

Aplikace Alive App slouží držitelům průkazů k rychlému zobrazení průkazu a snadnému vyhledávání i využívání slev. Prostřednictvím notifikací informujeme uživatele o novinkách převážně z oblasti benefitů průkazů. Mohou obsahovat ISIC sdělení nebo sdělení jednotlivých benefitních partnerů.

In-App notifikace se zobrazí uvnitř aplikace, kde zůstává přístupná v sekci Notifikace.

Cílová skupina

Držitelé našich průkazů:

  • ISIC – studenti středních a/nebo vysokých škol
  • ITIC – učitelé
  • Alive – nepedagogičtí pracovníci škol, absolventi a studenti nemající nárok na ISIC (např. studenti kombinovaných forem)

Je možné dodat více variant podkladů a připravit každé cílové skupině zvláštní notifikaci.

Komunikační požadavky

Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro vybranou cílovou skupinu (např. studenty SŠ a VŠ v případě průkazu ISIC) a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou informace o nových slevách, limitovaných nabídkách a exkluzivních novinkách od benefitních partnerů. Notifikace musí být jasně a stručně formulovaná a v nadpisu obsahovat jak jméno partnera, tak název ISIC (příp. název jiného z průkazů), například „Sleva 20 % v Knihy Dobrovský s průkazem ISIC“, „Pro držitele ISIC nabízí PAUL 1+1 croissant zdarma“, „ISIC TIP: pořiď si novou kartu s LoL designem od KB“ apod.

Formu oslovení volte podle cílové skupiny – držitelům ISIC tykáme, zatímco držitelům ITIC a Alive vykáme.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC/ITIC/ALIVE“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu „Náš produkt…“, „Jsme leaderem v…“ apod., které mohou být zavádějící.

Jak ANO

  • Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco 

Jak NE

  • Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 %

Specifikace podkladů

Povinné prvky:

Nadpis:

  • Délka max. 50 znaků vč. mezer
  • Musí výstižně charakterizovat obsah notifikace a zahrnovat jak jméno partnera, tak název ISIC (příp. název jiného z průkazů)

Text:

  • Délka max. 150 znaků vč. mezer
  • Bez hypertextových odkazů

Akce po kliknutí na CTA tlačítko:

  • Otevření detailu konkrétního poskytovatele slev (v rámci aplikace)
  • Otevření sekce soutěže (v rámci aplikace)
  • Otevření externí landing page určené pro držitele průkazů (např. se studentským programem pro držitele průkazů ISIC) – URL je potřeba dodat

Nepovinné prvky:

Obrázek:

  • Nedoporučujeme, aby obrázek vzhledem k malé ploše obsahoval text
  • Rozměr: 2 000 x 1 000 px (poměr stran 2:1)
  • Formát: PNG

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka In-App notifikace v aplikaci Alive App