Facebook / Instagram Stories

Charakteristika

Prostřednictvím sociálních sítí pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC, komunikujeme s cílovou skupinou a snažíme se nabídnout zajímavý obsah ke sledování. Uveřejňujeme vlastní obsah ISIC v kombinaci se sděleními našich partnerů.

Cílová skupina

Převážně studenti středních a vysokých škol. Určitou část publika tvoří i učitelé, další pracovníci ve školství nebo absolventi.

Komunikační požadavky

Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro cílovou skupinu studentů a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“.

Jako formu oslovení zvolte tykání i přesto, že nás sledují i jiné cílové skupiny než studenti.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Součástí kreativy musí být také alespoň jeden grafický prvek ISIC (logo, ISIC globe nebo vizuál průkazu), které najdete ke stažení zde.
Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu „Náš produkt…“, „Jsme leaderem v…“ apod., které mohou být zavádějící.

Jak ANO

  • Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco

Jak NE

  • Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 %

Specifikace podkladů

Vaše logo:

  • Logo ve formátu PNG na transparentním pozadí (případně AI, EPS, SVG)

Kreativa:

  • Fotografie bez textu nebo otevřená data kreativy
  • Formát: JPG, PNG nebo otevřená data (PSD, AI, INDD)
  • Rozměry: 1080 × 1920 px
  • V případě Stories doporučujeme ponechat cca 14 % (250 px) od horního okraje bez vloženého textu a prvků, jako je například logo, aby nedošlo k překrytí profilovou ikonou nebo výzvou k akci
  • Cílová URL, kterou může uživatel navštívit
  • Je možné dodat Stories s více obrázky (až 3)

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka Facebook Stories

Ukázka Instagram Stories