Facebook a Instagram kampaň

Charakteristika

Prostřednictvím sociálních sítí pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC, komunikujeme s cílovou skupinou a snažíme se nabídnout zajímavý obsah ke sledování.

Cílová skupina

Okruhy uživatelů tvořené držiteli našich průkazů:

  • ISIC – studenti středních a/nebo vysokých škol
  • ITIC – učitelé
  • Alive – nepedagogičtí pracovníci škol, absolventi a studenti nemající nárok na ISIC (např. studenti kombinovaných forem)

V rámci daného okruhu je možné dle potřeb partnera zacílit specifický segment uživatelů, typicky dle věku nebo lokality.
V případě, že chcete kampaň zacílit na více okruhů, je nutné dodat více variant podkladů odpovídajících zvoleným cílovým skupinám.

Komunikační požadavky

Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro vybranou cílovou skupinu (např. studenty SŠ a VŠ v případě průkazu ISIC) a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Kreativa pro ně má být na první pohled zajímavá, relevantní a obsahovat jasné sdělení ISIC (ITIC/Alive) výhod. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“.

Jako formu oslovení zvolte tykání i přesto, že nás sledují i jiné cílové skupiny než studenti.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Součástí kreativy musí být také alespoň jeden grafický prvek ISIC (logo, ISIC globe nebo vizuál průkazu), které najdete ke stažení zde.
Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu „Náš produkt…“, „Jsme leaderem v…“ apod., které mohou být zavádějící.

Jak ANO

  • Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco

Jak NE

  • Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně
  • Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 %

Specifikace podkladů

Pro maximální efektivitu kampaně doporučujeme dodat více variant kreativ, vhodné je zvážit i krátký video formát.

Spolu s podklady dodejte i požadavky na zacílení kampaně.

Kreativa:

  • Formát: JPG, PNG nebo otevřená data (PSD, AI, INDD)
  • Rozměry: 1080 × 1080 px, 1200 × 628 px, 1080 x 1920 px
  • Doporučený poměr textu v obrázku max. 20 %

Text:

  • Primární text: doporučeno 125 znaků vč. mezer
  • Titulek: doporučeno 40 znaků vč. mezer
  • Popis: doporučeno 30 znaků vč. mezer (nepovinné)
  • Je možné dodat více variant textu (preferováno) – až 5 titulků a 5 verzí primárního textu
  • Doporučené je jasné sdělení ve formě CTA (call to action)

URL:

  • Odkaz na cílovou stránku (může být doplněný UTM parametry)

Video (nepovinné):

  • Formát: MP4 nebo MOV
  • Rozměry: 1 280 x 720 px
  • Minimální šířka: 1 200 px
  • Poměr stran: 16:9 nebo 9:16 (na výšku)
  • Maximální velikost souboru: do 10 GB
  • Doporučená délka: 15-30 sekund

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka Facebook a Instagram kampaně