Exkluzivní newsletter

Charakteristika

Prostřednictvím newsletterů pravidelně informujeme o novinkách ze světa ISIC. Exkluzivní newsletter nabízí prostor doručit sdělení jediného partnera ruku v ruce se značkou ISIC.

Cílová skupina

Držitelé našich průkazů:

  • ISIC – studenti středních a/nebo vysokých škol
  • ITIC – učitelé
  • Alive – nepedagogičtí pracovníci škol, absolventi a studenti nemající nárok na ISIC (např. studenti kombinovaných forem)

Je možné připravit každé cílové skupině zvláštní newsletter. V takovém případě je nutné dodat více variant podkladů odpovídajících zvoleným skupinám.

Komunikační požadavky

Je potřeba, aby komunikace byla vždy uzpůsobená pro vybranou cílovou skupinu (např. studenty SŠ a VŠ v případě průkazu ISIC) a představovala hodnotu partnerského benefitu ve spojení s průkazem. Očekávány jsou nabídky, jak s průkazem ISIC (ITIC/Alive) ušetřit, představení relevantních produktů, pozvánky na zajímavé akce, studijní a lifestyle tipy apod. Obsah tedy tvořte v duchu „ušetři s ISIC“, „ISIC ti přináší/doporučuje“, případně nabízejte „ISIC TIP“.

Formu oslovení volte podle cílové skupiny – držitelům ISIC tykáme, zatímco držitelům ITIC a ALIVE vykáme.

Pokud zmiňujete ISIC nebo jiný z průkazů, prosíme o dodržení správného názvu produktu, kterým je „průkaz ISIC/ITIC/ALIVE“, nikoliv „karta, kartička“.

Komunikace nesmí obsahovat vulgarismy nebo jiné neetické prvky, ani vybízet k násilí nebo nezdravému životnímu stylu.

Součástí kreativy musí být také alespoň jeden grafický prvek ISIC (logo, ISIC globe nebo vizuál průkazu), které najdete ke stažení zde. Inspiraci pro tvorbu vašich sdělení můžete hledat také v našem Tone of Voice.

Sdělení přichází k cílové skupině jménem ISIC (ITIC/Alive), je tedy potřeba při formulování obsahu myslet na to, že my = ISIC. V textu by se tedy neměly objevovat fráze typu „Náš produkt…, Jsme leaderem v…, apod., které mohou být zavádějící.

Jak ANO

Přinášíme ti studentské tarify od Vodafone už od 487 Kč měsíčně

Ušetři s ISIC každý týden 10 % za nákup v Tesco

Jak NE

Přinášíme ti naše studentské tarify už od 487 Kč měsíčně

Ušetři v našich prodejnách každý týden 10 %

Specifikace podkladů

Exkluzivní newsletter pro vás vytváříme sami na základě vámi zvolených modulů newsletteru a dodaných podkladů.

Podklady k dodání (tech. specifikace jednotlivých prvků najdete níže u konkrétních modulů):

  1. Úvodní obrázek
  2. Další obrázky dle výběru modulů
  3. Textové podklady
  4. URL odkazy
  5. Vaše logo
  6. Vaše instrukce k rozložení newsletteru

Možnosti rozložení newsletteru

Z následujících modulů si můžete libovolně poskládat váš exkluzivní newsletter. S ohledem na váš vizuál zvolíme vhodnou barvu pozadí (tyrkysová, fialová, žlutá).

Modul č. 1 – Úvodní sdělení (povinné)

Tento modul je součástí newsletteru vždy.

Specifikace prvků modulu:

Vaše logo:

  • Logo ve formátu PNG na transparentním pozadí (případně AI, EPS, SVG)

Úvodní obrázek:

  • Obrázek nesmí obsahovat žádný text
  • Formát obrázku JPEG nebo PNG
  • Rozměr: 6:3 obdélník (650 x 350 px)
  • Velikost obrázku max. 200 kB

Nadpis úvodního sdělení:

  • Délka max. 50 znaků vč. mezer

Text úvodního sdělení (nepovinné):

  • Délka max. 200–300 znaků vč. mezer
  • Je možné doplnit i CTA tlačítkem o délce max. 20 znaků vč. mezer

Modul č. 2 – Blok textu (volitelné)

Obsahuje pouze nadpis a text v šířce newsletteru.

Specifikace prvků modulu:

Nadpis nad blokem textu:

  • Max. 50 znaků vč. mezer

Text:

  • Libovolná délka (delší text doporučujeme členit odstavci nebo podnadpisem)
  • Je možné doplnit i CTA tlačítkem o délce max. 20 znaků vč. mezer

Modul č. 3 – Dlaždice s textem a obrázkem (volitelné)

Dvě dlaždice vedle sebe (v mobilním zobrazení pod sebou) obsahující obrázek a kratší popisný text ve spodní části.

Specifikace prvků modulu:

Nadpis nad dlaždicemi:

  • Max. 50 znaků vč. mezer

Obrázek:

  • Obrázek nesmí obsahovat žádný text
  • Rozměr: 540 x 360 px (poměr 3:2)
  • Formát: JPEG/PNG
  • Velikost obrázku max. 200 kB
  • Obrázky standardně obsahují hypertextový odkaz

   

Text v dlaždici:

  • Nadpis popisného textu: max. 50 znaků vč. mezer
  • Popisný text: max. 200–300 znaků vč. mezer
  • Doporučení: pokud máte dvě dlaždice vedle sebe, připravte popisné texty tak, aby byly obdobně dlouhé
  • Je možné doplnit i CTA tlačítkem o délce max. 20 znaků vč. mezer

Modul č. 4 – Produktové dlaždice (volitelné)

Slouží pro nabídku konkrétních produktů. Standardně jsou zobrazeny 3 produkty v jedné řadě (v mobilním zobrazení pod sebou).

Specifikace prvků modulu:

Nadpis nad dlaždicemi (nepovinné):

  • Max. 50 znaků vč. mezer

Obrázek:

  • Obrázek nesmí obsahovat žádný text
  • Rozměr: 540 x 360 px (poměr 3:2)
  • Formát: JPEG/PNG
  • Velikost obrázku max. 200 kB
  • Obrázky standardně obsahují hypertextový odkaz

Text v dlaždici:

  • Název produktu: max. 40 znaků vč. mezer (ideálně kolem 30)
  • Stručný popis: max. 100 znaků vč. mezer
  • Doporučení: pokud máte více produktových dlaždic vedle sebe, připravte popisy tak, aby byly obdobně dlouhé
  • CTA tlačítko: max. 20 znaků vč. mezer

Věříme, že budete při vytváření naší společné komunikace respektovat uvedená pravidla a doporučení. Vyhrazujeme si však právo dodané podklady odmítnout nebo adekvátně upravit v případě, kdy se obsah nebo zpracování nebude slučovat s našimi hodnotami, pravidly nebo záměry naší komunikace.

Ukázka exkluzivního newsletteru

Inspirujte se, jak může váš exkluzivní newsletter vypadat.

1) Jednoduchý textový newsletter

2) Produktový newsletter