226-222-333 9:00 - 17:00
  • cs

Podzimní kampaň Mlékárny Hlinsko

Láska prochází žaludkem. Nejen proto vsadila Mlékárna Hlinsko, a.s. na sladké dezerty ze Salka ve formě videoreceptů.

Podzimní kampaň společnosti Mlékárna Hlinsko, a.s. se bude stejně jako na jaře odvíjet od slazených kondenzovaných mlék. Tuby však vystřídaly plechovky a to nese i změnu způsobu komunikace.

Tuby jsou určené především pro mlsání, pro doplnění energie u sportu nebo relaxaci u televize. Plechovky oproti tomu kupujeme pro využití v kuchyni.

„Chceme zákazníky inspirovat a ukázat jim, na čem všem si mohou se Salkem pochutnat. Nejedná se o žádné složité receptury, přičemž finální produkt je velmi chutný a dobře vypadá.“, říká marketingová manažerka mlékárny Kristýna Pecinová.

Ve spolupráci s cukráři a kuchaři proto vzniklo prvních a rozhodně ne posledních 10 receptů, které budou formou videí umístěny na novém webu. Tam budou moci zákazníci nejenom načerpat inspiraci z profesionálně připravených pokrmů, ale i sami poslat svůj vlastní recept, který potom na webu budou ostatní hodnotit.

„Web budeme chtít samozřejmě rozvíjet, přidávat nové a nové recepty nejen se slazenými kondenzovanými mléky, ale i s jinými produkty z našeho portfolia. Chceme vždy vyhodnotit a ocenit nejlepší recept poslaný našimi zákazníky a propojit vše skrz sociální sítě.“, říká Kristýna Pecinová.

Nový web najdou naši zákazníci na www.tatrarecepty.cz.

Podzimní kampaň startuje na televizních stanicích Nova, Prima a Barrandov v polovině září 2017 a bude podpořena mimo jiné i na sociálních sítích.

Související články

[reklama_left]
[reklama_right]