Telefon

226-222-333

E-mail

info@isic.cz

Faq
  • Čeština

Mediální spolupráce

Oslovte mladou generaci prostřednictvím našich komunikačních kanálů s využitím našich zkušeností. Pomůžeme vám se zvyšováním prodejů, náborem studentů, brand awareness či launchem/relaunchem vašich produktů či služeb.

Proč spolupracovat s námi?

  • Jsme leadery na trhu v komunikaci směrem ke studentům, na českém trhu již více než 15 let.
  • Dlouhodobě pro vás vychováváme nové loajální zákazníky.
  • Máte možnost cíleně oslovit 370 000+ aktivních uživatelů našich průkazů.

Vyberte si z nabídky našich médií

E-mailové kampaně
Vaše sdělení doručíme do e-mailových schránek více než 200 tisíc studentů. Díky nástroji Marketing Manager, který jsme si sami vyvinuli, dokážeme zacílit dle věku, pohlaví, místa nebo zaměření studia.

Facebookové kampaně
Oficiální Facebook stránka ISICPOINT má více než 66 tisíc fanoušků převážně ve věku 18-24 let. Připravíme pro vás profesionální facebookové kampaně přesně cílené na studenty konkrétního studijního oboru, místa, věku apod.

Instagram
Oficiální Instagram profil isic_cze má více než 1.800 sledujících převážně ve věku 16-24 let. Oslovit je můžete uveřejněním klasického příspěvku, pomocí stories nebo s vámi připravíme Instagram reklamu s konkrétním zacílením.

Bannerové kampaně
Nabízíme více druhů bannerových pozic, které jsou rozmístěny na homepage a dalších atraktivních místech našich webových stránek, abychom díky cca 270 tisíc page views měsíčně maximalizovali vaši visibilitu. Návštěvník bannery uvidí na desktopu i v mobilním zobrazení.

Web – PR článek
Oslovte studenty na našem webu prostřednictvím článku o novém produktu nebo službě. Studenti se na web stále vrací a vyhledávají rady a tipy, nejnovější slevy, soutěže a nové příležitosti.

Brožura – roční průvodce slev ISIC, ITIC nebo ALIVE (formát DL)
Buďte součástí informačního materiálu, který dostává každý držitel průkazu v ČR přímo do ruky poté, co svůj první průkaz obdrží. Máte tak možnost zaujmout například vysokoškolské studenty ve chvíli, kdy pro ně začíná nová životní etapa a připravují se na studentský život.
Ročně vychází ve více než 300tisícovém nákladu několik typů brožur – pro studenty VŠ, SŠ i ZŠ, pro učitele i zaměstnance škol.
Do brožury je možné umístit obrázkovou inzerci nebo krátké textové sdělení.

HR brožura – tipy pro studenty, kde získat praxi (formát A5)
Každoročně vychází v počtu 6.500 minikatalog, kde se prezentují naši partneři jako ideální zaměstnavatelé pro studenty a který obsahuje rady a tipy pro studenty, jak se co nejlépe uplatnit. HR brožuru distribuujeme na eventu ISIC TOUR a je součástí dárkového balíčku, pro který si k nám studenti pravidelně s oblibou chodí.

Roadshow na univerzitách plná zábavy, aktivit a dárků pro studenty. Každý podzim navštívíme 15 univerzitních kampusů v 7 městech v celé ČR a oslovíme face to face přes 30 tisíc vysokoškolských studentů.

Partneři se mohou zapojit přímo – na místě mít vlastní pozici pro promo-stánek nebo vyslat vlastní tým např. za účelem samplingu.

Možná je také nepřímá účast – například věnování dárku do ISIC balíčku, který obdrží 6.500 studentů nebo věnovat hodnotnou cenu do Velké soutěže ISIC TOUR.

Jak to na ISIC TOUR vypadá zjistíte nejlépe z našeho videa.

Průzkumy mezi studenty

Od roku 2018 začala společnost ISIC Česká republika ve spolupráci s přední výzkumnou agenturou Engage Hill pořádat pravidelné průzkumy mezi studenty.

Prostřednictvím komplexních výzkumných řešení pomáháme svým klientům s testováním produktů, značky a speciálních nabídek či služeb u CÍLOVÉ SKUPINY STUDENTŮ.

Potvrdíme Vám či vyvrátíme domněnky o této cílové skupině, zjistíme názor studentů na Vaši společnost, značku, konkurenty nebo nákupní chování.

Čím jsou naše průzkumy výjimečné?

Zajímá nás nejen to, co studenti dělají, ale zejména proč to dělají.  Výzkumy obsahují 2 části; jak kvantitativní, tak i kvalitativní.

Kvalitativní část našich průzkumů spočívá v unikátní metodě barvově-slovních asociací, díky níž jsme schopni od studentů získat nejen jejich vnější názory a postoje, ale také nahlédnout do jejich emočních prožitků.

Využití emocí nám umožňuje odfiltrovat u respondentů naučené či přejaté myšlenky a představy o světě i o sobě samých a posouvá nás tak blíže k jejich opravdovému vnímání.

Výsledky takového průzkumu nám tedy umožňují porozumět studentům lépe a kvalitněji než výsledky běžných průzkumů.

Více info o této metodě naleznete zde: https://online.engagehill.com/

Ukázky z průzkumů

Poslední průzkum byl zaměřen na témata: práce, nákup a sociální média.

Práce

Víte, kolik studentů magisterského studia v současné době pracuje? Jakým způsobem si práci nejčastěji hledají? Jaká je standardní výše odměny pro tyto studenty?

Nákup

Co mají společného studenti, kteří nejčastěji využívají slevy na občerstvení? Jaké sociální sítě využívají? Co je pro ně důležité v zaměstnání? Jsou spíše rozhodné nebo nerozhodné povahy?

Sociální média

Kteří youtubeři jsou aktuálně nejpopulárnější mezi středoškoláky? Které influencery středoškoláci sledují častěji než ostatní studenti?

Oslovte s námi studenty!

Na základě nejaktuálnějších dat o studentech poskytujeme našim klientům odborné poradenství ohledně marketingové a komunikační strategie na studenty.

Pomůžeme vám identifikovat, optimalizovat a aktivovat okamžiky pro růst vašeho podnikání.

Obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře níže!

Kontaktujte nás

Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se s vámi co nejdříve spojíme. Sejdeme se, zjistíme vaše potřeby a cíle a následně vám připravíme komunikační mix ušitý přímo vašim potřebám.