Nový vzhled restaurací Subway již k vidění v Praze

Nový vzhled restaurací Subway

Značka Subway nedávno změnila svou image a slaví 15 let na českém trhu. I nadále se zaměřuje na studenty a mladé lidi, kterým mimojiné nabízí výhodné kombinace a různé slevy.

Jak inovovat značku s více jak 50-ti letou tradicí? Razantně. To si řekli v Subway v roce 2017. Značka od základů změnila vizuální identitu a k tomu přidala i zcela nový design restaurací nazvaný Fresh Forward. Obojím cílí nejen na lepší servis pro hosty, ale i na novou dávku nadšení pro majitele všech restaurací – franchisanty.

S novým designem se ani o kousek nezměnil způsob přípravy jídla, který je pro značku charakteristický. Host si stále určuje od začátku až do konce jak bude jeho sendvič nebo salát vypadat. Subway prostě nabízí ingredience a je na každém, aby si vytvořil své mistrovské dílo.

Studenti jako důležitá součást Subway

Studenti byli a vždy i budou důležitou součástí restaurací Subway. Nejen že jsou hlavní pracovní silou ve všech restauracích v České republice, ale jsou i významnými zákazníky. I proto Subway již mnoho let spolupracuje s GTS Alive na výhodných nabídkách zaměřených na studenty a mladé lidi.

V současné době nabízí všechny restaurace Subway v Praze pro držitele ISIC/ITIC/IYTC/ALIVE průkazů výhodnou nabídku 1+1 při zakoupení nápoje, v restauracích na Moravě je poté možné vybrat si mezi 10% slevou na celou objednávku nebo speciálním studentským menu, které za 139 Kč nabízí velký 30cm sendvič, cookie a plechovku Pepsi, vodu či kávu.

Značka se drží svých plánů

V prosinci značka slibovala rozvoj i na Moravě a sliby splnila. Restaurace ve Zlíně je již v provozu pár měsíců a má ukázkový management, což zástupce značky vždy těší. „Jsme sice obrovská značka s restauracemi po celém světě, preferujeme však lokální franchisanty. Je radost vidět, když se restaurace stane součástí místní komunity a nabízí co nejlepší služby, ale také podporuje místní aktivity,“ komentuje Business Development Agent pro Moravu a Slezsko Oldřich Peprla.

„Restaurace ve Zlíně je toho skvělou ukázkou.“ dodává. Podobně naladěného franchisanta shání Peprla i do Hradce Králové, kde již má v nabídce i lokalitu.

Neustále něco nového k snědku

Snaha o co nejpříjemnější zážitek v restauracích Subway je podpořena také novinkami v nabídce. Na jaře tohoto roku mohli zákazníci ochutnat Kuře ve stylu Rotisserie, na podzim chce Subway oslovit chuťové buňky hostů trhaným a pomalu pečeným vepřovým s příjemně nasládlou BBQ omáčkou v sendviči BBQ Pulled Pork.

„Během 15 let, co jsme na trhu, se značka Subway v regionu posunula obrovským způsobem. Začínali jsme se základní nabídkou z Ameriky a dnes nabízíme každé čtvrtletí nové sendviče, nové cookie a během posledních tří let také výborné ochucené kávy, kokosovou, dýňovou nebo s karamelem.“ vyjmenovává některé z novinek marketingová manažerka pro střední a východní Evropu Kateřina Turková.

O značce Subway

Značka Subway vznikla v roce 1965 v USA a její úspěch je založen na obchodním konceptu Fredericka „Freda“ DeLucy. Jednoduchý produkt, výborný a hodnotný sendvič připravený přímo před očima zákazníka, je základem pro snadný a efektivní provoz a dovedl značku k velké mezinárodní expanzi.

Nyní má otevřeno přes 43.000 restaurací ve více než 100 zemích. V roce 2011 získala značka prvenství v počtu otevřených restaurací na světě, které si doteď drží. Každá restaurace Subway je vlastněna a provozována franchisantem. V Česku je od roku 2003 a má nyní otevřeno 20 restaurací.

Tento rok značka slaví výročí 15 let na českém trhu.

Autor
Jakub Srněnský