226-222-333 9:00 - 17:00
  • cs

Manažerská soutěž vstupuje do druhého kola

V poločase se ocitla mezinárodní manažerská soutěž Global Management Challenge. Z původních 141 týmů postoupilo 40 nejlepších, které své síly změří v druhém kole. To vygraduje dne 18. března 2014 v národním finále, do kterého se nominuje osm nejlepších týmů. Nejvyšší zhodnocená investice dosáhla v prvním kole výše 12 098 133 EUR.

Jméno vítěze celé soutěže bude vyhlášeno na slavnostním galavečeru dne 25. března 2014 v překrásných prostorách historického Brožíkova sálu Staroměstské radnice. Světové finále letos organizuje Rusko a bude se konat v polovině dubna 2014 v olympijském Soči. Do soutěže se i letos zapojilo více jak 30 zemí světa. Záštitu české edici soutěže udělili Magistrát hl. města Prahy a Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Generálním partnerem soutěže je i letos J&T Banka, a.s., která poskytuje nejenom tolik potřebné finanční zázemí, ale velmi aktivně také přistupuje ke studentům zapojeným do soutěže. Pro postupující do druhého kola má společnost připravený bohatý motivační program. Mimořádně atraktivní jsou letos i hlavní partneři soutěže, kde se setkaly tak významné společnosti jako Škoda Auto, a.s., Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a Deloitte Advisory s.r.o. Jedním z významných partnerů soutěže je i mezinárodní identifikační průkaz studenta ISIC. Kromě toho, že je jediným celosvětově uznávaným dokladem prokazujícím status studenta, existuje i řada dalších důvodů, proč tuto kartu mít včetně množství slev a výhod. Propojení se světově respektovanou soutěží GMC je jen dalším potvrzením její kvality. Vysoká škola finanční a správní je organizátorem již třetího ročníku soutěže v České republice i na Slovensku, kde probíhá samostatné národní finále. V příštím ročníku dokonce bude hostitelkou světového finále, Prahu tak navštíví elitní týmy ze zemí zapojených do soutěže. A již v této chvíli víme, že generálními partnery mezinárodního finále GMC v Praze 2014 budou J&T Banka a Škoda Auto. Soutěž Global Management Challenge ověřuje teoretické i praktické manažerské dovednosti studentů a současně je učí nést důsledky svých rozhodnutí. Jen na nich totiž záleží, zda virtuální firma, kterou řídí, uspěje na vybraných trzích. Jednou z hlavních předností soutěže je spolupráce studentů s prestižními firmami. Ty se do projektu zapojují nejen jako partneři, ale i jako patroni podporující své týmy. Firmy poskytují soutěžícím odbornou pomoc a zasvěcují je do principů řízení společnosti, samotná rozhodnutí jsou ale plně na studentech.

Související články

[reklama_left]
[reklama_right]