226-222-333 9:00 - 17:00
  • cs

Léto je tady, zacvič si ve vodě!

Horké počasí láká ke koupání a plavání je bezesporu jedním z nejzdravějších sportů, které můžeme tělu dopřát. Zkoušel jsi však někdy ve vodě cvičit? Anebo se domníváš, že pohybové aktivity jako aqua aerobik se hodí akorát pro starší dámy? Pokud ano, jsi na omylu!

Cvičení ve vodě podle odborného tréninkového plánu Ti pomůže pořádně zatočit s nechtěnými faldíky a umožní Ti zdravě a zábavně procvičit celé tělo. Trenéři klubu Holmes Place Energy Smíchov běžně cvičení v bazénu využívají při osobních trénincích. „Cvičení ve vodě nemá chybu! Využití odporu vody při cvičení je efektivní a bezpečné, ať již v první řadě usiluješ o celkové zpevnění těla, nebo o zlepšení kondice. Navíc Ti pomůže dosáhnout vytyčeného cíle rychleji než klasické cvičení – a léto je skoro tady,“ radí Klára Menglerová, osobní trenérka z Holmes Place. Ke cvičení navíc nepotřebuješ klub, stačí jej vyzkoušet s kamarády v bazénu nebo na koupališti. Prohlédni si naši ukázku čtyř vybraných cviků a vyzkoušej je na vlastní kůži! Obliba vodního cvičení neustále roste cvičit ve vodě je zábava! Ramena a paže – posílení svalů pletence ramenního Postav se s mírně pokrčenými nohami ve vzdálenosti na šíři ramen. Ruce měj napnuté v upažení, hřbety dlaní vzhůru a poté připaž. Poté opět ruce zvedni a připaž. Opakuj 15-20x a po celou dobu drž paže pod vodou. Předkopávání – zakopávání – posílení stehen s důrazem na rovnováhu a koordinaci Postav se do stoje na levé či pravé noze a druhou mějte pokrčenou. Střídej pokrčení v koleni a propnutí nohy vpřed. Opakuj na každou nohu 15-20x.Výskok s tlesknutím – posílení dolních končetin, ramen a koordinace Nejdříve se postav, ruce měj pod vodou v upažení. Poté vyskoč, snaž se tlesknutím spojit ruce pod koleny a následně se vrať do počáteční pozice.  Zadní výpady s rovnováhou – posílení hýžďových svalů, koordinace a rovnováhy Postav se na levou či pravou nohu, měj pokrčené koleno a ruce v připažení. Poté přejdi z počáteční pozice do zanožení a zpět současně s pažemi, které jdou do připažení a zpět. Opakujte 10-15x na každou nohu. Koukni se na skvělou letní nabídku v Holmes Place na www.letninabidka.cz a získej i Ty Tvé vysněné tělo do plavek.

Související články

[reklama_left]
[reklama_right]