IT Support Specialist & Tester

Praha

Jsme skupina GTS Alive – vydavatel průkazů ISIC a globální lídr v oblasti marketingu zaměřeného na studenty. Do našeho rozrůstajícího se pražského týmu hledáme nového kolegu na pozici IT Support Specialist & Tester.

Tvým úkolem bude spolu s kolegy zajistit první úroveň uživatelské podpory a testování našeho informačního systému Alive Platform a webů české a zahraničních poboček skupiny GTS Alive Group jako např. www.isic.cz, www.mystudentcard.org, www.isicskolam.cz a dalších. Nedílnou součástí tvé pracovní náplně bude příprava výukových kurzů, dokumentace a školení uživatelů.

Co budeš mít na starosti?

  • Zajišťovat první úroveň podpory našeho vlastního informačního systému Alive Platform, který používají vydavatelé průkazů ISIC ve 26 zemích světa. Požadavky, které nebudeš schopen/a vyřešit sám/a, budeš předávat dalším úrovním podpory, kterou zajišťují interní kolegové a externí tým vývojářů.
  • Zodpovídat za včasné (dodržování SLA) a kvalitní řešení uživatelských požadavků v Service Desku. Přehled si budeš držet i o požadavcích předaných na kolegy či vývojáře a budeš dohlížet na jejich včasné vyřešení ke spokojenosti uživatelů. Požadavky přichází především ze sféry B2B, zřídka přímo od koncových zákazníků.
  • Navrhovat zlepšení systému a testovat jeho nové verze před nasazením do produkčního prostředí.
  • Testovat webové stránky české i zahraničních poboček skupiny GTS Alive Group.
  • Připravovat k informačnímu systému a webovým stránkám výukové kurzy, články do knowledge base, udržovat aktuální dokumentaci a školit uživatele systému (individuální nebo skupinové online cally)
  • Součástí různých IT projektů společnosti.

Požadujeme

  • Mělo by tě bavit pomáhat lidem, hledat řešení a dotahovat věci do konce. Měl/a bys být schopný/á vysvětlovat věci jednoduše tak, aby je pochopili i uživatelé působící mimo oblast IT. Ve zkratce tedy komunikativnost, trpělivost, pečlivost, prozákaznický přístup a analytické myšlení.
  • Musíš se orientovat v problematice webových aplikací a mít všeobecný IT přehled.
  • Musíš mít zkušenosti s relačními databázemi (PostgreSQL), webovými službami (API) a agilním procesem vývoje softwaru.
  • Musíš mít základní znalost jazyka SQL (používáme PostgreSQL) – měl/a by ses zvládnout připojit k databázi, porozumět její struktuře a dokázat psát základní dotazy (čtení, update dat).
  • Celkovou znalost českého jazyka a schopnost psaní strukturovaného textu.
  • Aktivní znalost angličtiny na úrovni B2 nebo vyšší. Denně budeš v kontaktu s uživateli ze zahraničí. Výukové kurzy a články do knowledge base budeš také psát v angličtině.
  • Určitě se neztratí znalost Microsoft Excel na pokročilé uživatelské úrovni a základní znalost HTML a CSS.
  • Plusem je znalost základních principů ITIL a předchozí zkušenosti s ticketovacími nástroji (např. Jira, ClickUp).
  • Výhodou jsou základní zkušenosti se servery s operačním systémem Linux – připojení k serveru, vyhledání a čtení logů apod.

Nabízíme

Flexibilní pracovní doba

Stravenky/příspěvek na stravování

Firemní akce

Dovolená 5 týdnů

Možnost práce z domova

Občerstvení na pracovišti

Notebook

MultiSport karta

Dog-friendly office

Máš chuť to zkusit?

Pokud ano, pošli nám svůj aktuální životopis s motivačním dopisem, ve kterém uvedeš, proč se na tuto pozici hlásíš a co víš o naší společnosti. Vybraným uchazečům odpovíme a pozveme je na první kolo pohovoru.

Díky a těšíme se na tebe!







    Tato stránka je chráněná službou reCAPTCHA a platí zde Zásady ochrany soukromí a Smluvní podmínky společnosti Google.