226-222-333 9:00 - 17:00
  • cs

ISIC podporuje Nemyslíš – zaplatíš

Na slogan bezpečnostní kampaně „Nemyslíš – zaplatíš“ nyní narazíš i u nás, rozhodli jsme se podpořit aktivitu Ministerstva dopravy a přispět k dalšímu snižování počtu mrtvých na českých silnicích. Průkazy ISIC/IYTC/ITIC můžeš nyní získat i s obalem Nemyslíš – zaplatíš, a tím dát najevo svou podporu této kampani. Obal získáš při online objednávce průkazu v rámci středoškolského projektu a nebo si o něj řekni v prodejně ISIC POINT v  Praze.

V říjnu 2008 odstartovala kampaň v TV a pro mnohé diváky to byl šok. Najednou byli vystaveni reálnému zobrazení následků dopravních nehod včetně silných emocí. Odvážný přístup zafungoval a počet mrtvých do konce roku klesl pod tisíc (předtím se dlouhodobě pohyboval nad touto hranicí). Nejpopulárnější na Facebooku Kampaň Nemyslíš – zaplatíš, to ale nejsou jen TV spoty, ale můžeš na ni narazit v rádiu, na billboardech, na hudebních festivalech a dokonce i na Facebooku, kde byl spuštěn oficiální profil kampaně. Kampaň slaví velký úspěch a díky stále narůstajícímu počtu fanoušků se začátkem června 2010 stal nejpopulárnějším profilem na Facebooku s více než 230 tisíc fanoušky. Digitální částí této kampaně je aplikaci „Dožiju se konce roku?“, která byla oceněna bronzem na festivalu české reklamy Louskáček, dále bronzem v soutěži Český direct 2010 a na Golden Award of Montreux získala tento rok zlato.

Související články

Copyright ©2018 ISIC.cz • GTS ALIVE, s.r.o.
[reklama_left]
[reklama_right]