Telefon

226-222-333

E-mail

info@isic.cz

Faq
  • Čeština
  • Angličtina

Informace o koronaviru pro klienty ISIC cestovního pojištění jsou připraveny zde nebo je lze získat na infolince pojišťovny UNIQA na tel. čísle +420 488 125 125

3 překvapivě jednoduché tipy, jak být lepší ve škole díky jídlu

Z přednášky na seminář a pak rovnou na další. Některé dny ve škole jsou prostě na palici, i když se snažíte ten rozvrh sestavit co nejlíp. Pokud jste jako většina, stravou v takových dnech se odbýváte. Chyba!

Někdy stačí malá změna, aby se začaly dít velké věci. A to třeba i ve směru výživy a vašeho studijního výsledku. Existuje nejedna studie na to, že konzumace jídel z fast foodu či celkově smaženého jídla, přemíry sladkých nápojů zvyšuje riziko slabých studijních výsledků.

Přinášíme vám 3 jednoduché tipy, jak rychle, jednoduše a levně

1. Připravte si krabičky
Že nemáte běžně čas na to si něco vůbec připravovat? Nemusí vám to zabrat ani tolik času, pokud víte, jak na to. Na našem instagramu @aktin a magazínu najdete inspiraci, jak si jídlo klidně na celý den připravit třeba do půl hodiny.

2. Namísto fast foodu do supermarketu
Pokud vám to opravdu nevyjde si něco připravit den předem do krabičky, raději nakupte po cestě do školy v supermarketu. Celozrnné pečivo, šunka s vysokým procentem masa a k tomu třeba cherry rajčata. Tadá, mnohem lepší, zdravější a vyváženější volba než hamburger, za stejný čas i peníze. Takový oběd vás zasytí, ale neutlumí. Konec boje se spánkem na odpoledních přednáškách!

3. Proteinová tyčinka v batohu = záchrana
“Ale já nechci být kulturista, proč bych si měl kupovat proteiny?” Tohle je mýtus, který u nás bohužel ještě stále převládá. Všichni potřebujeme bílkoviny, bez ohledu na to, jak moc fyzicky aktivní jsme či nejsme. Taková dobrá proteinová tyčinka v batohu bývá často kvalitním bojovníkem proti hladu a nedostatku energie, když opravdu nestíháte. Nakupte si předem do zásoby a vždy mějte jednu po ruce.

Související články